Η λογοθεραπευτική παρέμβαση στην Εξελικτική Λεκτική Δυσπραξία στοχεύει στην εκμάθηση προτύπων κίνησης των αρθρωτών ξεκινώντας από χαμηλότερα επίπεδα δυσκολίας (π.χ. επίπεδο συλλαβής) και προχωρώντας σε υψηλότερα επίπεδα (π.χ. πολυσύλλαβες λέξεις). Η θεραπεία περιλαμβάνει και στοματοκινητικές ασκήσεις. Αναπόσπαστο κομμάτι της θεραπείας θα πρέπει να αποτελεί η άμεση εκπαίδευση του παιδιού σε καθημερινές λειτουργικές λέξεις με στόχο την επίτευξη βασικής επικοινωνίας και αυτοεξυπηρέτησής του (π.χ. όχι, ναι, θέλω (…), τουαλέτα, κ.ά.). Στην περίπτωση που το παιδί αδυνατεί να ανταπεξέλθει στην εκμάθηση των λειτουργικών λέξεων άμεσα, τότε θα πρέπει να εξεταστεί το ενδεχόμενο χρήσης εναλλακτικών μεθόδων επικοινωνίας. Οι εναλλακτικές μέθοδοι επικοινωνίας στοχεύουν στην προσωρινή διευκόλυνση και όχι στην αντικατάσταση του προφορικού λόγου. Την κατάλληλη στιγμή, θεραπευτικό στόχο οφείλουν να αποτελέσουν και τα ελλείματα στην προσωδία. Συνίστανται τακτική εξάσκηση και επαναλήψεις, καθώς έρευνες υποδεικνύουν τον καταλυτικό ρόλο αυτών στην αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης θεραπείας.
Οι συνεδρίες λογοθεραπείας πρέπει να είναι εντατικές και ατομικές. Τόσο παιδιά με ήπια όσο και παιδιά με σοβαρά ελλείμματα τείνουν να χρειάζονται αρκετά χρόνια λογοθεραπευτικής παρέμβασης με στόχο την αποτελεσματική αποκατάσταση των δυσκολιών τους. Συνήθως, παρουσιάζουν αργή εξέλιξη στη θεραπεία και δυσκολίες στην γενίκευση των κατεκτημένων δεξιοτήτων τους στον αυθόρμητο λόγο. Για αυτούς τους λόγους είναι πολύ σημαντική η έγκαιρη διάγνωση και η άμεση ένταξη του παιδιού σε πρόγραμμα λογοθεραπείας.